Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за съединителя

    Колеги може ли да премина от демферен маховик към твърд става дума за V6 3000 226hp
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

  • #2
    Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
    Колеги може ли да премина от демферен маховик към твърд става дума за V6 3000 226hp
    Има такава тема, но за дизелите. Общо взето май става, ама никой не го е правил и не е сигурен
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #3
      И аз си мисля че този проблем с този демпферен маховик консуматив ще трябва да се реши с обикновен маховик За съжаление не знам отговора но съм заинтересован както и за вида на партньора на маховика = съединителя
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #4
        Kaква ще е икономическата изгода от подобна операция(разправия) в цифрово изражение? И колко км. биха изкарали пружините, ако се намират на феродовия диск, може би не много, ако сменяш феродов диск често поради скапани пружини, ефекта от икономията ще се загуби. Иначе повечето знаете, че дори заваряват маховика да не мърда...
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Абе и аз съм чул че ги заваряват ама не знам как ще го понесе колата да не стане някои фал
          Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
            Абе и аз съм чул че ги заваряват ама не знам как ще го понесе колата да не стане някои фал
            За да се завари, най-малкото трябва се балансира тоя маховик, защото нали се сещате какво става с небалансирана гума - тресе. А маховика ако тресе предполагам, че ще се разбият "некои работи"
            166, 2.4 JTD'00

            Comment

            Working...
            X